De ce este Iaurt O armă în Marea noastră Anti-Aging Arsenal?
Există multe suplimente şi produsele alimentare care ne poate ajuta să trăiesc mai mult,
sănătos, viaţa. Un astfel de alimente este de iaurt câţiva ani în urmă acolo.
a fost un american de televiziune comerciale pentru un brand popular care
a susţinut că mananca iaurt a fost cheia spre o viaţă lungă. anunţuri
recomandate de mai multe centenari ruse care au avut un lucru in comun -
toţi erau mancatori de-a lungul vieţii iaurt. reacţie de cele mai multe persoane a fost
sceptic, de a spune cel mai puţin, dar oamenii de stiinta sunt acum descoperi că nu există
ar putea fi adevărul în ea, după toate şi iaurt poate ajuta într-adevăr, noi cu nostru
încercările de Anti-Aging.
Iaurtul contine Lactobacillus acidophilus, o bacterie "prietenos", care
fermentează laptele în iaurt şi este, de asemenea, prezent în tractul intestinal.
Acidophilus, nu ca este mult mai cunoscut, ajutoarele de digestie, dar numai
pare a ajuta la menţinerea sub control a creşterii de drojdie care este cauza
de mai multe infecţii vaginale drojdie. De asemenea, acidophilus (care este o comună
remediu popular) poate ajuta organismul lupta impotriva infectiilor, precum şi alte Şi,.
pentru cei care nu-mi place iaurtul, acidophilus este de asemenea disponibil sub forma
de capsule şi granule.
Uscaciune vaginala care însoţeşte scăderea nivelului de estrogen în menopauză
femeilor le poate face mai predispus la infecţii de drojdie. Cu aceasta în minte,
un medic de la Centrul Medical Evreiesc din Long Island, a studiat-eficiente
Ness a acidophilus împotriva infecţiilor vaginale drojdie. Ea a avut femei cu o
antecedente de drojdie infecţie cronică a mânca 250g de iaurt (cu acidophilus vii
culturi) în fiecare zi, şi le-au comparat cu mancatorii de non-iaurt. După şase
luni, femeile care au mancat iaurt au avut infecţii cu mult mai puţine decât drojdie
cei care nu-l mănânci.
Aşa cum am vârstă, sistemul nostru imunitar slăbi, facandu-ne vulnerabili la toate tipurile
de infecţii astfel un alt cercetător, de la Universitatea din California, a studiat
efectele iaurt cu culturi vii asupra sistemului imunitar. El a descoperit că
oameni care au mâncat două cutii de 250g de iaurt pe zi au avut niveluri mai mari de sânge
gamma-interferonului, care ajută organismul pentru a îndepărta infecţie. În plus,
cei care au mancat iaurt cu culturi vii au avut în mod substanţial mai puţine răceli şi alergie
simptome decât cei care nu-l mănânci. Toate acestea fac din iaurt cu adevărat util
plus faţă de nostru Anti-Aging Arsenal.
Citeşte restul acestui intrare »













































