Zašto je Jogurt Velika oružje u našim Arsenal protiv starenja?
Postoji mnogo dodataka i namirnice koje nam mogu pomoći žive duže,
zdravije živi. Jedna takva hrana je jogurt. Prije nekoliko godina tamo
bila je američka televizijska reklama za popularni brand koji
održavani da jede jogurt je ključ za dug život. oglasa
Uváděný nekoliko ruskih stogodišnjaka koji su imali jednu zajedničku stvar -
oni su svi bili cjeloživotnog jogurt Eaters. reakcije većine ljudi je
skeptičan, u najmanju ruku, ali znanstvenici sada otkrivaju da postoje
bi moglo biti istine u njemu nakon svega i jogurtom doista može nam pomoći sa našim
pokušaji protiv starenja.
Jogurt sadrži Lactobacillus acidophilus, "prijateljska bakterija" koja
fermenata mlijeko u jogurt, a također je prisutna u našem probavnom traktu.
Acidophilus, kao što je više uobičajeno poznat, ne samo pomagala probavu, ali
Čini se da pomaže držati pod kontrolom rast kvasca koja je uzrok
mnogih vaginalni kvasac infekcije. Također, acidophilus (što je česta
folk lijek) može pomoći tijelu u borbi protiv drugih infekcija, kao dobro. I,
za one koji ne vole jogurt, acidofil je dostupan u obliku
kapsula i granula.
Suhoća vagine koja prati pad estrogena u menopauzi
žene mogu učiniti ih više skloni kvasac infekcije. Imajući to na umu,
doktor u židovskoj Medical Center na Long Islandu studirao učinkovito-
ness od acidophilus protiv vaginalni kvasac infekcije. Ona je žena s
povijest kronične infekcije kvasac jesti 250g jogurta (sa živim acidophilus
kulturama) svaki dan, te ih u odnosu na ne-jogurta eaters. Nakon šest
mjeseca žene koji su jeli jogurt je daleko manje od gljivične infekcije
onima koji nisu jesti.
Kao što smo dobi, naš imunološki sustav oslabe, što nas čini podložnijima sve vrste
infekcija tako da drugi istraživač, na University of California, proučavali
učinaka jogurta sa živom kulturama na imunološki sustav. Otkrio je da
ljudi koji su jeli dva 250g kartona jogurta dnevno imali su više razine u krvi
gama-interferona, koji pomaže tijelu za obranu od infekcije. Nadalje,
onima koji su jeli jogurt sa živim kulturama imala znatno manje prehlade i alergija
Simptomi od onih koji nisu jesti. Sve to čini jogurta stvarno koristan
Pored našeg protiv starenja arsenala.
Pročitajte ostatak ovog unosa »













































