Por que o iogur unha gran arma na nosa Anti-Aging Arsenal?
Existen moitos Suplemento e alimentos que poden axudarnos a vivir máis tempo,
sa, vidas. Un destes alimentos é iogur. Varios anos,
foi un americano de televisión comercial para unha marca popular que
sostivo que comer iogur foi a clave para unha vida longa. O anuncio
caracterizados varios centenarios rusos que tiñan unha cousa en común -
todos eran comedores de iogures ao longo da vida. A reacción da maioría da xente foi
escéptico, para dicir o mínimo, pero os científicos están descubrindo agora que hai
pode ser verdade que despois de todo e iogur pode certamente axudar-nos cos nosos
intentos de Anti-Envellecemento.
Iogur contén Lactobacillus acidophilus, unha bacteria "agradable" que
fermento o leite en iogur e tamén está presente no noso tracto intestinal.
Acidophilus, e non como é máis coñecido, só auxilia a dixestión, pero
aparece para axudar a manter baixo control o crecemento da léveda, que é a causa
de moitas infeccións vagina léveda. Ademais, acidophilus (que é común
remedio popular) pode axudar o corpo a combater outras infeccións tamén. E,
para quen non gusta de iogur, acidophilus tamén está dispoñible na forma
de cápsulas e granulado.
A secure vaxinal, que acompaña a caída nos niveis de estrogênio na menopausa
as mulleres poden tornalos máis propensos a infeccións fúngicas. Con isto en mente,
un médico do Centro Médico Xudeu de Long Island estudada a eficacia das
Ness do acidophilus contra infeccións fúngicas vagina. Tiña mulleres con
historia de infección crónica léveda para comer 250g de iogur (con acidophilus vivos
culturas), cada día, e comparou-os a non-comedores de iogures. Despois de seis
meses, as mulleres que comeron o iogur tivo infeccións fúngicas moito menos
aqueles que non comen.
A medida que envelhecemos, o noso sistema inmunitario debilita, converténdose nos vulnerables a todo tipo
de infeccións tan outro investigador da Universidade de California, estudou o
efectos de iogur con culturas vivas sobre o sistema inmunitario. El descubriu que
persoas que comeron dúas embalaxes de 250g de iogur por día presentaron niveis máis altos
de interferón-gama, que axuda o corpo para expulsar a infección. Ademais,
aqueles que comeron iogur con culturas vivas tiñan substancialmente menos arrefriados e alerxias
síntomas que aqueles que non comen. Todo iso fai un iogur realmente útil
Ademais do noso Anti-Aging arsenal.













































