Miksi Jogurtti Great Weapon on Anti-Ageing Arsenal?
On olemassa monia ravintolisiä ja elintarvikkeita, jotka voivat auttaa meitä elää pidempään,
terveempiä, elämää. Yksi tällainen ruoka on jogurtti. Useita vuosia sitten siellä
oli amerikkalainen tv-mainoksessa suosittu tuotemerkki, joka
väitti, että syöminen jogurtti on avain pitkään elämään. ad
esillä useita Venäjän Yli satavuotiaiksi eläneet joka oli yksi yhteinen piirre -
he olivat kaikki elinikäisen jogurtti ravinnonlähde. reaktio useimmat ihmiset olivat
skeptinen, liioittelematta, mutta tutkijat ovat havainneet, että
voi olla perää, kun kaikki ja jogurtti saattavat todellakin auttaa meitä meidän
yritykset anti-ikääntymiseen.
Jogurtti sisältää Lactobacillus acidophilus, "ystävällinen bakteeri", joka
fermentit maitoa jogurttia ja toimii myös meidän suolistossa.
Acidophilus, koska se tunnetaan yleisemmin, ei ainoastaan tuet ruoansulatus vaan
näyttää auttaa pitämään kurissa kasvu hiiva, joka aiheuttaa
Monien emätin hiiva-infektiot. Myös acidophilus (joka on yhteinen
folk korjata) voi auttaa kehon torjua muita infektioita myös. Ja
niille, jotka eivät pidä jogurttia, acidophilus on saatavilla myös muodossa
kapseleiden ja rakeet.
Emättimen kuivuus mukana lasku estrogeenia vaihdevuosien
naiset voivat tehdä niistä alttiimpia hiiva-infektiot. Tässä mielessä,
lääkäri juutalaisten Medical Center Long Island tutkittu tehokas-
toisuutta acidophilus vastaan emätin hiiva-infektiot. Hänellä oli naisia
ollut jatkuvassa hiivatulehdus syödä 250g jogurtti (live acidophilus
kulttuureista) joka päivä, ja kun ne ei-jogurtti ravinnonlähde. Kuuden
kuukauden naiset söivät jogurttia oli paljon vähemmän hiiva infektioita kuin
jotka eivät syö sitä.
Kuten ikä, meidän immuunijärjestelmä heikkenee, mikä tekee meistä haavoittuvia kaikenlaisille
tartuntojen toista tutkija, University of California, opiskeli
vaikutukset jogurtti elävien kulttuurien immuunijärjestelmään. Hän totesi, että
ihmisillä, jotka söivät kaksi 250g kartonkia jogurttia päivässä oli enemmän veressä
Gamma-interferoni, joka auttaa elimistöä loitolla infektio. Lisäksi
ne, jotka söivät jogurttia kanssa elävinä viljelminä oli huomattavasti vähemmän vilustuminen ja allergia
symptons kuin ne, jotka eivät syö sitä. Kaikki tämä tekee jogurtti todella hyödyllinen
Lisäksi meidän Anti-Ageing arsenaali.













































