Γιατί είναι Γιαούρτι ένα μεγάλο όπλο στην δική μας Αντιγήρανσης Άρσεναλ;
Υπάρχουν πολλά συμπληρώματα και τα τρόφιμα που μπορούν να μας βοηθήσουν να ζήσουν περισσότερο,
υγιέστερη, ζωές. Ένα τέτοιο τρόφιμο είναι το γιαούρτι. Αρκετά χρόνια πριν, εκεί
ήταν μια αμερικανική εμπορική τηλεόραση για ένα δημοφιλές εμπορικό σήμα που
υποστήριξε ότι η κατανάλωση γιαουρτιού ήταν το κλειδί για μια μακρά ζωή. Η διαφήμιση
εμφανίζονται διάφορες ρωσικές αιωνόβιων οι οποίοι είχαν ένα κοινό σημείο -
ήταν όλοι τους δια βίου eaters γιαούρτι. Η αντίδραση των περισσότερων ανθρώπων ήταν
δύσπιστοι, να πούμε το λιγότερο, αλλά οι επιστήμονες είναι πλέον ανακαλύπτουν ότι υπάρχουν
μπορεί να είναι αλήθεια σε αυτό μετά από όλα και το γιαούρτι μπορεί να μας βοηθήσει πραγματικά με μας
απόπειρες Αντιγήρανσης.
Γιαούρτι περιέχει Lactobacillus acidophilus, ένα "φιλικό βακτήριο» που
ζύμωση του γάλακτος σε γιαούρτι και είναι επίσης παρούσα στον εντερικό σωλήνα μας.
Acidophilus, όπως είναι ευρύτερα γνωστή, όχι μόνο οι ενισχύσεις πέψη, αλλά
Φαίνεται να βοηθήσει να κρατήσει υπό έλεγχο την ανάπτυξη της μαγιάς που είναι η αιτία
πολλών κολπικές μολύνσεις ζύμης. Επίσης, acidophilus (το οποίο είναι ένα κοινό
λαϊκή θεραπεία) μπορεί να βοηθήσει το σώμα μάχη στα ανοικτά άλλες μολύνσεις επίσης. Και,
για όσους δεν τους αρέσει το γιαούρτι, acidophilus είναι επίσης διαθέσιμο σε μορφή
των καψουλών και των κόκκων.
Η κολπική ξηρότητα που συνοδεύει την πτώση των οιστρογόνων στις εμμηνοπαυσιακές
οι γυναίκες μπορούν να τις καταστήσει πιο επιρρεπείς σε μολύνσεις ζύμης. Με αυτό κατά νου,
ένας γιατρός στο Εβραϊκό Ιατρικό Κέντρο στο Long Island μελέτησε την αποτελεσματι-
τητας της acidophilus κατά της κολπικής μαγιά λοιμώξεις. Είχε γυναίκες με
ιστορικό χρόνιας λοίμωξης μαγιά για να φάει 250γρ γιαούρτι (με ζωντανή acidophilus
πολιτισμών) κάθε μέρα, και σε σύγκριση με τους μη γιαούρτι τρώγοντες. Μετά από έξι
μήνες οι γυναίκες που έτρωγαν γιαούρτι είχαν πολύ λιγότερες μολύνσεις ζύμης από
αυτούς που δεν το τρώει.
Καθώς μεγαλώνουμε, το ανοσοποιητικό μας σύστημα να αποδυναμώσει, καθιστώντας μας ευάλωτους σε όλα τα είδη
λοιμώξεων σε άλλη ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, μελέτησε τις
επιπτώσεις της γιαούρτι με ζωντανών καλλιεργειών στο ανοσοποιητικό σύστημα. Βρήκε ότι
άνθρωποι που έτρωγαν δύο 250γρ χαρτοκιβωτίων του γιαουρτιού την ημέρα, είχαν υψηλότερα επίπεδα στο αίμα
της γ-ιντερφερόνης, η οποία βοηθά το σώμα για να αποκρούσει τη μόλυνση. Επιπλέον,
εκείνοι που έτρωγαν γιαούρτι με ζωντανών καλλιεργειών είχαν σημαντικά λιγότερες κρυολογήματα και αλλεργία
συμπτώματα μέσα από εκείνους που δεν το τρώει. Όλα αυτά καθιστούν το γιαούρτι ένα πραγματικά χρήσιμο
Εκτός από μας Αντιγήρανσης οπλοστάσιο.
Διαβάστε το υπόλοιπο αυτής της εισόδου »













































