Proč je Jogurt Velká zbraň v našem Anti-Aging Arsenal?

Existuje mnoho doplňků a potravin, které nám mohou pomoci žít déle,
zdravější život. Jedním z těchto potravin je jogurt. několika lety zde
byl americký televizní reklamě pro populární značku, která
tvrdil, že jíst jogurt byl klíčem k dlouhému životu. inzerát
Nejlepší několik ruských stoletých, kteří měli jedno společné -
Všichni byli celoživotní jogurt jedlíci. reakcí většiny lidí byla
skeptický, přinejmenším, ale vědci jsou nyní zjišťují, že zde
by mohla být pravda v ní po tom všem, a jogurt může opravdu pomoci nám s naší
pokusy o Anti-Aging.

Jogurt obsahuje Lactobacillus acidophilus, "přátelské bakterie", které
kvasí mléko na jogurt a je také přítomen v našem zažívacím traktu.
Acidophilus, jak to je více obyčejně známý, a to nejen podporuje trávení, ale
Zdá se, pomáhají udržet na uzdě růst kvasinek, které je příčinou
mnoha vaginální kvasinková infekce. Také acidophilus (což je společné
lidový lék) může pomoci tělu bojovat proti off dalších infekcí stejně. A
pro ty, kteří nemají rádi jogurt, acidophilus je k dispozici také ve formě
tobolek a granulí.

Vaginální suchost, která doprovází pokles estrogenu v menopauze
ženy, může je náchylnější k kvasinkových infekcí. Maje toto na paměti,
Lékař na židovské Medical Center na Long Island studoval efektivní-
Ness z acidophilus proti vaginální kvasinková infekce. Měla ženy
Historie chronickou kvasinkovou infekci jíst 250 g jogurtu (s live acidophilus
kultury) každý den, a porovnala je s Non-jogurt jedlíci. Po šesti
měsíců, ženy, kteří jedli jogurt měl mnohem méně kvasinkových infekcí než
těch, kteří neměli jíst.

Jak stárneme, náš imunitní systém oslabují, což nám hrozí všeho druhu
infekcí jiném výzkumný pracovník na University of California, studoval
Účinky jogurt s živými kulturami na imunitní systém. Zjistil, že
lidé, kteří jedli dvakrát 250g kartonů jogurt denně měly vyšší hladinu
gama-interferon, který pomáhá tělu odrazit infekci. Dále
Ti, kdo jedli jogurt s živými kulturami měl podstatně méně nachlazení a alergie
symptomy, než ty, kteří neměli jíst. To vše dělá jogurt opravdu užitečné
Kromě našeho Anti-Aging Arsenal.

Přečtěte si zbytek tohoto vstupu »

Sdílet a využívat:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • FriendFeed
  • LinkaGoGo
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Propeller
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Yahoo! Bookmarks
  • Diigo
  • Tumblr
Související produkty:

Anti-Aging: Jak žít déle - Může You Really Rozšířit Váš života?

Po celé věky, jsme vždy snili žijí déle. Tajemství věčného mládí byl quest, který je druh děje - jen si představte všechny "oldies", jogging podél nebo chodit a baví - ale pro mnohé z nás, není to děje dost rychle.

Příznaky stáří jsou až příliš zřejmé: vlasy prošedivělé, obličej vrásčitý, zvýšení waistlines, všechny obvyklé důkaz, že nejsme tak mladý, jako jsme bývali.

Takže je myšlenka žije už jen pouhá iluze, nebo jsou tam věci, které můžeme udělat prodloužit náš život?

Přečtěte si zbytek tohoto vstupu »

Sdílet a využívat:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • FriendFeed
  • LinkaGoGo
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Propeller
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Yahoo! Bookmarks
  • Diigo
  • Tumblr
Související produkty:

Máte pravé rukojeti o tom, jak zpřísnit kůži?

Přiznejme si to. Zdá se, že všichni si myslí, že mají rukojeť na přesně, jak zpřísnit pokožku, a pro ty, které nejsou jisti, že je "expert" za každým rohem. Články jsem četl, a pozdě v noci infomercials že jsem byl svědkem často nechají mi potřásl hlavou. částka dezinformací, že je tam je prostě ohromující, a to je ty a ostatní spotřebitelé, které se platí.

Lidé jsou vedeni k přesvědčení, že různé domácí opravné prostředky, může být efektivní při odstraňování vaše vrásky, a tónování pleti. Pravda je, že to nejlepší, co můžeme doufat s látkami, jako rafinované nebo panenský olivový olej je, že mohou pomoci odstranit některé z vašich vrásek prostřednictvím léčivou sílu antioxidantů. Tyto živiny zneškodnit škodlivé účinky volných radikálů činnosti, která způsobuje oxidační poškození chemické struktury v kůži.

Pokud se jedná o tom, jak zpřísnit kůže je mnohem více faktory, které je třeba řešit, než jen opravy oxidativního poškození molekuly ve vaší kůži. Váš vzhled je také trpí v důsledku poklesu produkce kolagenu a elastinu si zkušenosti prostřednictvím let, a neustále rozklad vašeho zpevnění tkání a polymerů vyvolala akce určitých enzymů skupin. Jedná se o problémy, které je třeba řešit rychle a efektivně.

Přečtěte si zbytek tohoto vstupu »

Sdílet a využívat:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • FriendFeed
  • LinkaGoGo
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Propeller
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Yahoo! Bookmarks
  • Diigo
  • Tumblr
Související produkty:

Reklama je drnčení tyč uvnitř chlastat kbelík.
- George Orwell

Get Adobe Flash player Plugin podle wpburn.com témata wordpress

© 2010 pohody odpovědi Všechna práva vyhrazena DMCA oznámení

SEO Powered Platinum SEO od Techblissonline